MEMBUAT PESANAN? ISIKAN BORANG INI DAN SAYA AKAN HUBUNGI ANDA!

Friday, June 5, 2009


Apakah Klorofil
Klorofil adalah satu bahan yang memberi warna hijau kepada tumbuh-tumbuhan. Ia adalah sangat penting untuk pertumbuhan kerana dengan adanya klorofil, disinilah proses fotosintesis berlaku.

Komposisi molekul klorofil dalam tumbuhan-tumbuhan menyerupai hemoglobin, pigmen merah dalam darah manusia, klorofil juga dirujuk sebagai "darah hijau". Di dalam bentuk cecair, klorofil mudah diserap oleh tubuh manusia, ia berfungsi sebagai pembersih darah, mengimbang aras asid-alkali darah dan mengurang radikal bebas berkeliaran dalam tubuh.
Satu kajian telah membuktikan bahawa klorofil mencegah bahan kimia tertentu yang boleh merosakkan DNA and menghalang proses mutasi. Proses mutasi ini jika berlaku boleh menyebabkan beberapa jenis penyakit barah. (Dr. Thomas Kensler, PhD, Professor of Environmental Health Sciences at John Hopkins).

“Klorofil membantu melawan pembiakkan sel-sel barah dan bertindak sebagai anti-oksidan tubuh”.Michael T. Simonich, The Linus Pauling Institute.
Alfalfa - Bapa Kepada Semua Makanan
Alfalfa adalah salah satu dari tumbuhan yang sangat tua dengan rekod penggunaannya seawal 1,000 BC di Timur Tengah. Orang Arab kuno juga memberi alfalfa kepada kuda mereka, menyebabkan kuda mereka lebih pantas dan kuat.

Dengan keyakinan yang kuat mereka menamakan tumbuhan ini "Alfalfa", dalam bahasa Arab bermaksud "Bapa kepada Semua Makanan". Terkenal juga sebagai "Bapa Kepada Herba", kerana peranannya dengan pengamal kesihatan semulajadi.

Alfalfa ialah makanan hebat kaya dengan vitamin, garam galian dan klorofil. Ia merupakan sumber makanan seimbang dan telah digunakan beribu-ribu tahun. Alfalfa, secara tradisional dikenali sebagai penyahtoksid darah dan mengimbangkan darah. Ditambah lagi, tumbuhan ini dikenali sebagai anti-radang, diuretik, berkhasiat, tonik untuk perut dan anti-oksidan.

HealUp™ Uptrend2u™
HealUp Uptrend2u™ adalah persediaan cecair klorofil, diekstrak daripada makanan hebat, alfalfa. Minuman berkhasiat ini penting dalam memelihara kesihatan.

Saranan Pengambilan
Disarankan diambil setiap hari untuk memastikan bekalan khasiat berterusan untuk kesihatan yang baik.

Tambahkan satu sudu besar HealUp™ Uptrend2u™ ke dalam segelas air, kacau dan minum. Tiga kali sehari. Boleh diminum pada bila-bila masa.

Penggunaan Lain
Penyakit lain seperti penyakit tonsil dan laryngitis, ambil satu sudu besar HealUp™ Uptrend2u™ dicampurkan ke dalam segelas air diminum setiap dua jam sehari.

Jika diperlukan boleh berkumur dengan campuran satu bahagian HealUp™ Uptrend2u™ dengan sembilan bahagian air suam setiap dua ke tiga jam sekali.

HealUp™ Uptrend2u™ juga boleh mengurangkan kesakitan gastrik.

Tambahkan satu sudu besar HealUp™ Uptrend2u™ ke dalam setengah gelas air suam dan minum setiap dua jam sekali.

HARGA SEBOTOL :

No comments:

Post a Comment