MEMBUAT PESANAN? ISIKAN BORANG INI DAN SAYA AKAN HUBUNGI ANDA!

Friday, June 5, 2009

Immuna


Pelindung Kepada Kehidupan Berkualiti

Pelindung kesihatan harian untuk keluarga anda.

Pelindung Pertama
Semasa di dalam rahim ibu, kehidupan kita yang rapuh terkandung di dalam kantung yang dilindungi oleh penyumbat mucus kecil di bukaan serviks, daripada ancaman bakteria yang terdapat di persekitaran bakteria vagina.

Pelindung yang dikenali sebagai Laktoferrin ini melindungi kita daripada segala penyakit dan serangan patogen seperti mikrob, yis, kulat dan virus. (Sumber:American Journal of Obstetrics and Gynecology, July 2002).

Laktoferin juga merupakan antioksida yang sangat kuat. Ia mampu mengawal dan memulihkan sistem imun serta melindungi sel-sel daripada peroksidaan lipid.

Makanan Terunggul Untuk Bayi Baru Lahir
Setelah berada selama sembila bulan di dalam kandungan, bermulalah kehidupan baru di alam ini. Bagi meningkatkan peluangnya untuk hidup sihat, setiap bayi memerlukan makanan khusus iaitu kolostrum. Makanan semulajadi terunggul ini hanya dapat dihasilkan oleh ibu untuk bayinya, dalam masa 24jam dilahirkan. Selepas itu, kolostrum tidak lagi dihasilkan.

Kolostrum penting untuk bayi baru lahir kerana tanpanya, bayi akan mudah terkena jangkitan yang boleh membawa maut. Kolostrum bukan sahaja merupakan sumber pelbagai nutrient seperti protin, karbohidrat, lemak, vitamin dan mineral membantu pembentukkan otot, tulang dan tisu, tetapi ia juga kaya dengan factor imun dan pertumbuhan untuk membantu bayi baru lahir melawan serangan virus dan bakteria.

Jelas sekali bahawa bayi yang diberikan kolostrum, mendapat manfaat amat besar untuk kesihatan sepanjang hayatnya.

Asas Kesihatan Sempurna Ialah Sistem Imun Yang Mampan
Penyakit adalah kesan daripada sistem imun yang lemah. Selalunya, gejala-gejala penyakit ini dianggap sebagai perkara biasa. Hakikatnya, kualiti hidup boleh diubah. Adakah anda mengalami masalah ini:
  • Sering letih dan tidak bermaya.
  • Kurang stamina.

  • Kurang bertenaga.

  • Sering mendapat selsema dan atau sakit tekak.

  • Masalah penghadaman atau perut.

  • Tekanan darah tinggi.

  • Masalah pernafasan dan alahan.

  • Masalah berat badan.

  • Kulit tidak sihat atau rambut kurang bermaya.

  • Sakit-sakit badan.

  • Sukar memberi tumpuan.


Tingkatkan kesihatan dan nikmatilah hidup yang lebih ceria dengan Immuna.
Immuna Adalah makanan Terunggul Dan Pelindung Pertama Kepada Kehidupan Berkualiti.

Immuna menggunakan kemajuan sains terkini untuk membekalkan Laktoferin dan Kolostrum di dalam satu dosej sinergi bagi meningkatkan sistem imun kita.

Immuna memantapkan kesihatan di tahap sel bagi menghadapi tekanan, kesan pengoksidaan metabolisma radikal bebas, toksin alam sekitar, mikrob dan virus, tumor dan pelbagai jenis penyakit.

Immuna merangsang keseimbangan dalam fisiologi untuk penyelesaian sebenar: samalah seperti menyiram air pada akar pokok, supaya pokok itu dapat tumbuh subur.

Ramuan Utama Immuna

Laktoferin
Protein pengikat zat besi dengan ciri-ciri antivirus, antibakteria dan antiradang, Laktoferin digunakan dalam rawatan kanser, HIV, herpes, kelesuan kronik, Candida albicans dan jangkitan-jangkitan lain.

Kolostrum dengan 25% of IgG
Sebagai susu pertama yang diminum setelah anak lembu dilahirkan, kolostrum kaya dengan faktor imun yang memberi perlindungan daripada jangkitan virus dan bakteria.

Kolostrum Immuna dengan Imunoglobulin (IgG 25) dihasilkan oleh DMV International dan diambil daripada lembu yang diternak di sebelah utara Amerika Syarikat - Minnesota, Wisconsin dan South Dakota, di mana musim dinginnya panjang dan amat sejuk. Lembu-lembu yang dilahirkan pada musim sejuk mestilah tahan suhu bawah sifar, angin sejuk barat laut serta cuaca dan keadaan lembap di dalam bangsal. Untuk itu, kolostrum lembu-lembu di sini mengandungi tahap IgG25 yang lebih tinggi.
Kolostrum Immuna mengandungi:
IgG pada tahap 25% (agak tinggi berbanding standard industri.
70% protein bagi membekalkan khasiat yang tinggi.

Tingkatkan kesihatan dan nikmati hidup yang lebih ceria dengan ImmunaTM. Hanya beberapa saat setiap hari!

Immuna - Makanan semulajadi terunggul dan pelindung pertama kepada kesihatan total.

HARGA SEBOTOL :

No comments:

Post a Comment