MEMBUAT PESANAN? ISIKAN BORANG INI DAN SAYA AKAN HUBUNGI ANDA!

Friday, June 5, 2009

Omega Plus (Vitamin Untuk Otak)



"Kanak-kanak yang mengalami kekurangan minyak Omega-3 lebih cenderung mempunyai masalah tingkah laku dan pembelajaran" John R. Burgess, pembantu Profesor Makanan dan Pemakanan, University Purdue.
"Untuk mendapatkan perkembangan otak yang optima janin dan bayi memerlukan Omega-3 yang cukup" William Connor, University Sains Kesihatan Oregon.
Otak manusia adalah organ yang bekerja paling kuat bekerja; organ ini mengawal atur semua fungsi tubuh. Organ yang mempunyai berat sebanyak 3 paun ini mengkoordinasi aktiviti-aktiviti sistem saraf, tugas yang melibatkan pemprosesan maklumat, pembelajaran, menaakul,intelek, memori, kesedaran dan emosi.

Otak terdiri daripada 60% lemak, oleh sebab itu organ ini memerlukan asid lemak perlu (DHA & EPA) dan lesitin (Phosphatidyl Choline) untuk berfungsi secara normal, lebih-lebih lagi untuk bayi dan kanak-kanak.

Omega Plus Chewables Uptrend2u™
Dirumuskan oleh Pakar Pemakanan, Omega Plus Chewables Uptrend2u™ menggabungkan kebaikkan minyak Omega-3, Lesitin dan serbuk buah-buahan di dalam satu kunyahan tablet yang lazat. Omega Plus Chewables Uptrend2u™ membekalkan kedua-dua bahan ini sebagai "makanan" untuk otak. Suplemen ini dirumus khas untuk memenuhi permintaan ibubapa/penjaga dalam memastikan perkembangan mental dan fizikal anak-anak mereka berkembang secara maksima.
Minyak Omega-3 diekstrak daripada ikan tuna laut dalam, sumber DHA (decosahexaeoic acid) yang berkualiti tinggi dan EPA (Eicosapentaenoic acid), kedua-duanya adalah bahan binaan penting untuk otak.
Omega-3, bersama Lesitin dari protein soya, diketahui memberikan rangsangan yang sangat berkesan untuk fizikal, mental dan aktiviti glandular.
Asid Lemak Omega-3 menolong dalam:

-->Meningkatkan fungsi otak
-->Meningkatkan keupayaan untuk belajar, menilai dan daya penumpuan
-->Meningkatkan tahap memori, kepekaan mental dan kejelasan fikiran
-->Meningkatkan daya tindakbalas
-->Melegakan tekanan otak dan mental (please delete)
-->Membina ketajaman penglihatan
-->Meningkatkan daya tahan terhadap jangkitan seperti batuk

Saranan Pengambilan2 tablet, 3 kali sehari.
HARGA SEBOTOL :

No comments:

Post a Comment